Ramowy rozkład dnia Drukuj
Wpisany przez Agata   
wtorek, 16 września 2014 15:27

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

W PRZEDSZKOLU


 

GRUPA STARSZAKÓW

 

8:00 - 8:30


Schodzenie się dzieci:

  • czynności opiekuńcze,
  • rozmowy indywidualne z dziećmi,
  • zabawy ruchowe,
  • kontakty z rodzicami,
  • zabawy integracyjne,
  • ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe,
  • zabawy ruchowe, kołowe ze śpiewem,
  • zabawy rozwijające percepcję wzrokową i słuchową,
  • zabawy dydaktyczne,
  • zabawy dowolne.


8:30 - 9:00


Śniadanie:

  • przygotowanie do śniadania,
  • zabiegi higieniczne,
  • wpajanie zasad dobrego wychowania,
  • wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.

 

9:00 - 11:30


Wspomaganie rozwoju dzieci poprzez:

  • zajęcia dydaktyczne,
  • wycieczki, spacery, przebywanie na powietrzu,
  • gry i zabawy ruchowe i sportowe,
  • tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania,
  • zabawy badawcze, konstrukcyjno – techniczne,
  • gry i wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą,
  • zabawy dowolne.

 

11:30 - 12:00


Przygotowanie do obiadu:

  • porządkowanie sali,
  • zabiegi higieniczne.

 

12:00 - 12:30


Obiad:

  • wpajanie zasad dobrego wychowania,
  • wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.

 


12:30 - 13:00


Zapewnienie dzieciom form relaksu:

  • słuchanie bajek,
  • zabawy dowolne.



13:00 - 14:00


Aktywność popołudniowa:

  • ćwiczenia logopedyczne,
  • ćwiczenia słowotwórcze,
  • wspomaganie rozwoju dzieci,
  • przebywanie na świeżym powietrzu.

 

 

14:00

Podwieczorek

 


 

 

GRUPA MALUSZKÓW

 

7:00 - 8:30


Schodzenie się dzieci:

  • czynności opiekuńcze,
  • rozmowy indywidualne z dziećmi,
  • zabawy ruchowe,
  • kontakty z rodzicami,
  • zabawy integracyjne,
  • ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe,
  • zabawy ruchowe, kołowe ze śpiewem,
  • zabawy rozwijające percepcję wzrokową i słuchową,
  • zabawy dydaktyczne,
  • zabawy dowolne.


8:30 - 9:00


Przygotowanie do śniadania:

  • zabiegi higieniczne,
  • śniadanie,
  • wpajanie zasad dobrego wychowania,
  • wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.


9:00 - 11:15


Wspomaganie rozwoju dzieci poprzez:

  • zajęcia dydaktyczne,
  • wycieczki, spacery, przebywanie na powietrzu,
  • gry i zabawy ruchowe i sportowe,
  • tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania,
  • zabawy badawcze, konstrukcyjno – techniczne,
  • gry i wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą,
  • zabawy dowolne.


11:15 - 12:00


Przygotowanie do obiadu:

  • porządkowanie sali,
  • zabiegi higieniczne,
  • obiad,
  • wpajanie zasad dobrego wychowania,
  • wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.


12:00 - 13:00


Zapewnienie dzieciom form relaksu:

  • słuchanie bajek, kołysanek, muzyki relaksacyjnej,
  • zabawy dowolne.


13:00 - 14:00


Aktywność popołudniowa:

  • ćwiczenia słowotwórcze,
  • wspomaganie rozwoju dzieci,
  • przebywanie na świeżym powietrzu.


14:00 - 14:15


Przygotowanie do podwieczorku:

  • zabiegi higieniczne,
  • podwieczorek,
  • wpajanie zasad dobrego wychowania,
  • wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.

 

 

14:15 - 16:00


  • zabawy dowolne,
  • tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci,
  • prace porządkowe,
  • rozmowy indywidualne,
  • kontakty z rodzicami,
  • rozchodzenie się dzieci.

 

 

 

Poprawiony: wtorek, 23 września 2014 12:59